ALEX SERRATOSA EN ALEVINS I ENRIC LLAGOSTERA EN VETERANS CAMPIONS. JAVI TUDELA TERCER EN JUVENILS
El passat dia 30 a Torroella de Montgrí, es va celebrar l’Open de Nadal puntuable pel ranking provincial, tot un clàssic de les comarques gironines. Al matí en les categories de base i a la tarda en sèniors i veterans. El CTT Olot, hi va participar amb un total de 20 palistes.
Al matí en la categoria d’alevins la competició es va disputar pel sistema de Top, o sigui tots contra tots. Cal dir que va ser molt disputat, però que Alex Serratosa es va saber imposar en tots els enfrontaments i va assolir el primer lloc merescudament. A continuació igualats amb dos derrotes, Adrià Sabater, Alex Verdaguer i Adrià Llop, quedaren segon, tercer i quart respectivament. En aquesta categoria també hi participà Joel Verdaguer que es va classificar en un meritori cinquè lloc.
En benjamins hi prengueren part Gerard Planella i Xavier Rubió, que van realitzar un joc atractiu i van demostrar que en breu podran plantar cara a tothom.
En infantils la representació olotina va estar formada per Sam Juvanteny, Xuyan Yin i Enric Fàbrega. Qui va tenir molt a l’abast el passar al quadre final va ser Enric Fàbrega, però se li va escapar en el cinquè set de la partida decisiva per un apretat 15-13, davant el que a la postre quedaria campió.
En juvenils, Nil Belsa, Nil Juvanteny i Cristina González, van jugar a un excel·lent nivell, però no els va ser suficient per classificar-se. El destacat en aquesta categoria va ser Javi Tudela, que ja en la fase de grups, va guanyar a Cristina González, i que en quarts de final va eliminar al màxim favorit Adrià Herrero del Bàscara, jugant un gran partit i fent-se mereixedor de la victòria. En semis li va faltar una mica de sort per plantar-se a la final, malgrat que el seu joc va continuar sent d’alt nivell. En el partit pel tercer lloc es va desfer del jugador David Colinas del TT Tramuntana, davant el qual havia perdut en el grup classificatori.
Ja a la tarda els hi tocava el torn als més grans. En categoria sènior hi participaven els juvenils, Xavier González i Aniol Sellas, i també Joan Toledo, Dani Pons i Manel González. La mala sort emparellà els tres primers en el mateix grup de cinc jugadors, i es preveia un grup molt igualat. En el primer encontre duel d’alta volada entre Aniol Sellas i Xavier González, resolt en el cinquè set per 15-13 a favor del primer. L’Aniol va continuar la seva participació comptant els seus enfrontaments per victòries, i accedint directament a quarts de final com a primer de grup. En Xavier González ja no va cedir davant cap altre jugador i es classificà segon. En Joan Toledo, malgrat posar les coses difícils als seus oponents, es va classificar quart del grup.
Cara i creu d’en Manel González i Dani Pons en els seus grups. El primer es va classificar primer invicte i el segon va quedar tercer del seu grup i no va poder accedir al quadre final. En una eliminatòria prèvia als quarts en Xavier González no va poder amb el seu rival, Xavier Fontanet del CTT Torroella, i d’aquesta manera va frustrar un duel entre pare i fill. En Manel González no va tenir problemes per eliminar al guanyador del seu fill i es va plantar a semis. En l’altre partit de quarts amb presència olotina, el juvenil Aniol Sellas no va poder imposar el seu joc davant el veterà jugador defensiu del Bàscara Àngel del Barrio, que es va imposar per 3-1. Ja a semis en Manel no va poder amb el jugador Josep Mª Gómez que juga a Divisió d’Honor amb el CER l’Escala, i en la lluita pel tercer lloc va perdre 3-1 amb el mateix botxí de l’Aniol.
En veterans, l’Enric Llagostera es va emportar el campionat després de guanyar a tots el rivals, demostrant una vegada més que segueix a primer nivell del tennis taula gironí.