Notícies 10 de Març de 2008

PAS IMPORTANT DEL CTT OLOT A QUARTS DE FINAL DE LA LLIGA PROVINCIAL DE 1ª

CTT VILABLAREIX, 1 – CTT OLOT, 4

Els olotins aconseguien una important victòria en el partit d’anada de quarts de final i només un fort desgavell els privarà de passar a semis. Davant un rival incòmode amb dos dels seus tres jugadors de tall defensiu i amb gomes defensives a les seves pales, els jugadors del CTT Olot, van imposar el seu joc d’atac. Així en el primer enfrontament Aniol Sellas avançava l’ Olot, guanyant per un còmode 3-0 al seu base, en un bon partit del juvenil olotí. A continuació Dani Pons feia pujar el 0-2, amb victòria davant el seu tercer. El tercer partit va ser el més igualat. Enric Llagostera s’enfrontava a Josep M.Cano en un duel clàssic. Després del 2-2 i en el cinquè set , el jugador local va tenir 3 pilotes de partit (10-7), però la lluita i la veterania de l’ Enric van aconseguir capgirar el marcador i situar-lo en un 0-3. La cosa estava encarrilada, i malgrat perdre el doble jugat per Marc Costa i Aniol Sellas, Dani Pons en el cinquè set s’imposava al seu base, que d’aquesta manera no aconseguia puntuar, i posava el definitiu 1-4. Per l’ Olot: Dani Pons (2), Aniol Sellas (1), Enric Llagostera (1) i Marc Costa.

A DIVISIÓ D’ HONOR CATALANA, ZERO DE DOS

L’ Olot tenia doble partit de la categoria, a casa davant el Premià i a fora a cas de l’ Horta i en cap dels dos va sumar.

CTT OLOT, 3 – CTT PREMIA DE MAR, 4

Els del Maresme ens van tornar el cop que l’ Olot els havia donat en la primera volta i pel mateix marcador. En aquesta ocasió, el club local va fer debutar a la categoria el jove jugador sub-21 Joan Toledo, que va realitzar un bon encontre malgrat no aconseguir puntuar. En Manel Gonzàlez va aconseguir guanyar en els seus dos enfrontaments i el tercer punt per l’ Olot el va aconseguir Xavier Gonzàlez. La clau del partit va estar en el partit de dobles, que es va decantar pels visitants en el cinquè set. Guanyant aquest partit el marcador es posava favorable per 3-1 i Manel Gonzàlez podia rematar-ho, però no va ser així. Per l’ Olot: Manel Gonzàlez (2), Xavier Gonzàlez (1) i Joan Toledo.

CTT HORTA, 4 – CTT OLOT, 0

Fort correctiu el sofert pels olotins a la pista de la barriada barcelonina. Tot i així, cal dir que els nostres van realitzar un partit molt vistós, amb jugades d’ atac molt boniques, però els locals es varen mostrar més sòlids en els finals de partida, i això va anar decantant els resultats a favor seu. L’ Olot hi va desplaçar a Marc Costa, Aniol Sellas i Dani Pons. 

Feu un comentari