El C.T.T. Olot es classifica per la 3a i definitiva Fase d’Ascens a Segona Nacional

Els propers dies 22 i 23 de Maig, a les instal·lacions de la FCTT a Reina Elisenda, el CTT Olot tindrà l’oportunitat d’ aconseguir l’ascens a Segona Nacional, i així aconseguir un doble ascens en la mateixa temporada, fita mai aconseguida.A aquesta 3ª fase hi prendran part sis equips, els dos primers classificats de les tres zones, on s’ha disputat la segona fase, i l’Olot ho fa com a primer classificat de la fase disputada a les comarques gironines, el que els dona l’avantatge de sortir amb una victòria, l’aconseguida davant el segon classificat del seu grup el Premià, donat que compten els resultats entre els equips que ja s’han enfrontat entre ells.Masaló

Al llarg d’aquest passat cap de setmana, el CTT Olot ha jugat quatre partits, i ha aconseguit la victòria en tots ells, amb un Jordi Masaló estelar, imbatut al llarg dels dos caps de setmana en que s’han jugat la 1ª i 2ª fase, i en que ha demostrat el gran nivell de tennis taula que atresora.

CTT Olot, 4 – CTT Bàscara, 0

Últim partit de la primera fase, i victòria sense problemes, davant un rival molt jove. Per l’Olot: Tor (1), Masaló (1), Sellas (1’5) i Pons (0’5). Al finalitzar la primera fase, l’Olot es classificava com a segon, degut a la derrota en el primer partit davant el FD Cassanenc, i els esperaven tres equips barcelonins a la segona fase, entre ells un dels màxims favorits de la competició, el ATT Premià.

CTT Olot, 4 – CTT Canet, 2

Partit més complicat del que semblava, que hauria pogut acabar amb un resultat més ampli, a poc que la sort hagués acompanyat l’Olot en el segon enfrontament, on Sellas va cedir al cinquè set per un ajustat 12-10. Després també es va perdre el doble, essent els dos punts que varen aconseguir els del Maresme. Per l’Olot:  (2), Tor (2) i Sellas.

CTT Olot, 4 – ATT Premià, 1

Ja diumenge al matí, esperava el Premià, i l’Olot no es podia permetre la derrota, ja que podia comprometre enormement la seva classificació. Es van veure cinc enfrontaments de molt alt nivell. Masaló guanyava el primer enfrontament per 3-0, però amb uns parcials de (15-13,15-13 i 11-7). A continuació Tor posava contra les cordes el seu base, cedint solsament al cinquè set per 14-12. 2-1 al marcador i tot per decidir. En el tercer enfrontament Sellas s’imposava 3-1 al seu oponent amb parcials ajustats excepte en el quart joc (13-11,9-11,11-4 i 12-10). El doble va ser l’enfrontament guanyat amb més facilitat, la parella Masaló-Tor es va desfer dels seus rivals per 3-0. L’enfrontament entre els bases Masaló i Comas, va ser d’una gran igualtat, i un dels partits més seguits pel públic, donat el nivell extraordinàri dels dos jugadors. En el cinquè set 16-14 pel garrotxí, després d’aixecar uns adversos 10-11 i 11-12. Al final del partit explosió d’emocions. Per l’Olot: Masaló (2’5), Sellas (1) i Tor (0’5).

CTT Olot, 4 – CTT Sant Celoni, 1

Pel diumenge a la tarda, quedava l’últim escull, el CTT Sant Celoni. El partit es va posar ràpidament a favor amb les victòries en els tres primer individuals de Masaló, Sellas i Tor. Es va punxar en el doble, i es va posar punt i final a aquesta brillant actuació aconseguitn el quatre a un definitiu. Per l’Olot: Masaló (2), Sellas (1), Tor (1) i Marc Costa.

Des d’aquestes ratlles felicitar a la totalitat dels jugadors que han pres part en aquestes dos primeres fases, Masaló, Tor, Sellas, Pons, Llagostera i Costa, i encoratjar-los de cara a la fase final. Molta sort !!

2 comentaris a “El C.T.T. Olot es classifica per la 3a i definitiva Fase d’Ascens a Segona Nacional”

  1. Enhorabona a tots els que heu participat en aquests dos caps de setmana tan intensos !!
    I pensar que després de perdre el primer partit davant el FD Cassanenc, semblava que tot anava en orris. Però el bon fer de tots plegats ens ha portat a aquest nou èxit esportiu.
    Ara bé, no està tot fet i caldrà estar encertats els propers 22 i 23 de maig a Reina Elisenda.
    Malgrat l’escepticis-me d’alguns davant poder-ho aconseguir, i realment era complicat, jo era dels que creia fermament que aquest grup de jugadors estaven totalment capacitats per aconseguir l’ascens a Segona Nacional, i d’aconseguir-ho … de mantenir-s’hi la propera temporada. Sort !!!!

  2. Enhorabona a tots els jugadors; Dani, Marc, “Termina-” Tor, Masaló i l’ incansable Aniol!!!
    Pintava malament la cosa desprès del mal partit contra un gran i motivat FD Cassanenc però hi ha nivell de sobra en aquest conjunt de jugadors per assolir l’objectiu i així s’ha demostrat fins al moment! Menció especial mereix “l’extraterrestre” Masaló, Masabó o com li volgueu dir… nanu, si ets la meitat de bó fent d’enginyer que jugant a Tennis Taula que et fitxi Ferrari o Mercedes ja.. que ja tarden!!!

    Bé, ara a rematar la “feina” els dies 22 i 23 de Maig a Reina Elisenda que segur que no serà gens fàcil però tot i això jo sóc de l’opinió que el més difícil ja està fet i que ara “només” falta certificar-ho amb un parell de victòries més.

    Per altra banda, jo també penso que aquest equip, si els jugadors poden entrenar algún dia a la setmana més o menys bé i de forma regular durant tota la temporada, no ha de tenir cap problema per mantenir-se a la Segona Div. Nacional, en cas de que finalment s’aconsegueixi l’ascens.

    Sort!!!

    Josep Maria

Feu un comentari