Campions de Primera Provincial!

El CTT Olot es va proclamar brillantment campió de Primera Provincial, guanyant la final al CTT Camprodon per un contundent 5-1, culminant una temporada, en que únicament han estat derrotats en una ocasió, precisament en la visita a la pista del Camprodon. L’equip composat pels jugadors infantils Xavier Rubió i Alex Nogué i els alevins Oriol Puigmal i Arnau Roca, amb l’ajuda en la primera meitat de la temporada del jugador veterà Emili Bonfill, demanen pas a una categoria superior, i demostren la bona salut de la base del club. Amb treball i constància, aquests jugadors han anant millorant al llarg de la temporada i han sabut aplicar la tècnica i tàctica que l’entrenador Oscar Gallego els inculca. La nombrosa expedició que va acompanyar-los a la final, van poder gaudir de la perfecta execució dels serveis de Rubió, el bon joc mixta defensiu-atacant de Nogué, el saber competir de Roca i el joc alegre i sempre atacant de Puigmal. Felicitats campions i continueu treballant, el CTT Olot i la seva afecció us ho agrairà !!!

LLIGA D’EDATS PROMESES

CTT OLOT, 4 – TT TRAMUNTANA, 1

Bona tarda de tennis taula la viscuda el passat dissabte al Pavelló olotí. Jugadors que s’estan in iniciant en la competició, ens van fer gaudir d’un bon joc i d’una predisposició per fer les coses ben fetes, i no varen donar cap opció als seus rivals, que solsament varen poder aconseguir un punt. Pel CTTO: Hairam Arribas (1), Teo Vizuete (1’5) i Pau Vizuete (1’5).

SEGONA NACIONAL

CTT OLOT, 1 – CTT SALLENT, 5

L’ equip olotí que ha sofert diverses baixes al llarg de la temporada, que els ha minvat el seu potencial, sembla que demana a crits la finalització de la temporada. Amb els deures de la salvació fets ja fa unes jornades, aquestes últimes està costant d’afrontar-les. Pel CTTO: Tor, Pons i Terricabras (1).

Feu un comentari