Sergi Bahí campió per equips alevins amb el CTT Vilablareix i Arnau Roca tercer de dobles infantils.
Gran actuació dels palistes olotins en els Campionats d’ Espanya jugats a Antequera del 19 fins el 28 de juny. El club olotí hi era present amb dos equips, el juvenil i el infantil i els dos van tenir una gran actuació. L’ equip infantil format per Arnau Roca, jugador experimentat en aquestes competicions i Oriol Puigmal i Marc Lara, debutants que van jugar a un gran nivell, es classificava brillantment en tercera posició. Després de quedar primers de grup, entraven directament a 1/8 de final. Allà s’ imposaven per 3-0 a La Zubia, i a quarts els esperava un derbi gironí davant el TT Tramuntana, que tampoc va ser rival pels nostres jugadors que s’imposaren per 3-1. Ja a semis es va topar amb el CTM Cartama, amb qui es va perdre per 3-1. Aquest equip comptava amb el nº 2 del rànking i futur campió individual del torneig, Miguel Francisco Ruiz. No obstant, l’ equip campió va ser el CTM Granada.
En aquesta mateixa categoria, Arnau Roca fent parella amb Oriol Lario del CN Mataró quedaven en tercera posició.
En la competició individual, Puigmal que va jugar a un gran nivell tot el campionat, i Lara quedaven primers de grup, però en la primera i segona prèvia abans del quadre quedaven eliminats. Per la seva banda Arnau Roca que entrava directament a 1/16 per ranking, guanyava el seu oponent en aquesta ronda i la de 1/8 per un clar 4-0. Ja a quarts es tornava a creuar amb el jugador del Cartama Ruiz, amb qui ja havia perdut en el partit per equips. Malgrat posar-li les coses difícils, i tenir opcions d’empatar a 2, se li escapava el set i el partit. Una llàstima donat que Roca va jugar a un nivell, que segur que el hagués portat a fer coses importants, de no topar-se amb aquest jugador.
En juvenils,la tripleta formada per els experimentats Nil Espert i Arnau Roca, junt amb el debutant Víctor Flores, van fer un molt bon campionat. En equips es van classificar brillantment primers de grup, eliminant a 1/16 al potent Olesa per 3-2, i caient davant el Irún Leka Enea a 1/8. El campió d’ aquesta categoria fou el San Sebastián de los Reyes, qui comptava amb el que va ser el campió individual Carlos Vedriel.
Ja en a competició individual, tots tres jugadors passaven com a primers de grup. Després de tres durs enfrontaments de prèvies, Flores quedava eliminat. Roca i Espert aconseguien passar al quadre final, on aquest últim quedava eliminat a 1/32. Més recorregut va tenir Roca, que va arribar a 1/8 en una categoria que no es la seva.
L’ alegria olotina tenia un altre protagonista, el palista aleví Sergi Bahí que hi participava amb el CTT Vilablareix, es proclamava campió per equips.