Òscar Gallego campió a l’Open Catalunya i bona participació de la resta

Cap de setmana de Open Catalunya, amb la participació de diferents palistes del CTT Olot – Ammerländer, que van obtenir bona nota, i va suposar una bona posta a punt per l’ inici de la competició aquest proper cap de setmana. Oscar Gallego que està entrenant bé després de superar una lesió de menisc al final de temporada, va guanyar el Open sènior B amb certa comoditat. El jove palista Arnau Roca, que jugava en el nivell A, va quedar segon de grup i va perdre en primera ronda. Víctor Flores, participava al B, va quedar primer de grup i va perdre en primera ronda del quadre. En sèniors, Xavi Panareda participava en el C, quedava primer de grup i quedava eliminat a quarts.

Ja en juvenils A, Oriol Puigmal amb un bon nivell de joc, quedava eliminat a 1/8, i Sergi Bahí que sortia d’una lesió, i que no està encara al seu nivell, també queia a 1/8.

JORDI TOR CAMPIÓ AL TORNEIG DE RIPOLL

Aquest torneig, tot un clàssic de pretemporada, va aplegar una nodrida participació i el palista del CTTO es va emportar meritòriament el campionat. També hi varen participar Edu Coba i Joan Toledo.

Tor Campió Ripoll 2016

Feu un comentari