Cap de setmana prolífic del CTT Olot – Ammerländer, amb sis victòries de sis encontres disputats, i encara més l’ equip de Segona Nacional guanya 4-2 al líder CTT Sallent, li guanya l’average particular i es situa líder en solitari de la lliga amb una victòria més que el Sallent. No es pot demanar més. L’equip del Bages, empatat a victòries amb els olotins, es va presentar a Olot amb la seva millor tripleta, i acompanyats d’un grapat de seguidors, per tal de posar les coses difícils. Davant d’ells els habituals Panareda, Flores i Bahí. El nombrós públic que va tenir la sort de seguir la totalitat del partit, varem disfrutar i patir per igual, al llarg del interessant i en algun moment tens partit. En la primera volta es va perdre a la seva pista per 4-2 i 12-10 de jocs, i era important, pensant en el desenllaç final de la lliga on el primer classificat puja directa, guanyar també el average. I es va aconseguir guanyar per 4-2 i per 14-7. Per tant feina feta. Els tres jugadors locals van fer un gran partit i amb dos punts de Flores i un de Bahí i Panareda, varen deixar encarrilat el partit. Ara a no baixar la guàrdia.
El cap de setmana es va completar amb una victòria per 6-0 del Primera Nacional a Vilafranca, on jugaren Gallego, Roca i Caymel. Amb una doble victòria dels de Tercera Nacional, dissabte a Camprodon per 2-4 amb Puigmal (2), Coba (1) i Pons (1), i diumenge amb el conseqüent desgast, la mateixa alineació i novament 4-2 ara davant la Bisbal.
Completaren aquest rodó cap de setmana, els de Preferent guanyant a Vilablareix 2-4, amb Nogué (2), Toledo (1) i Colomer (1). I nova victòria i ja en sumen tres, dels de Segona Provincial, que es desferen del Vilablareix per un ajustat 4-3, amb Borràs (2’5), Casals (1’5) i Admetlla.