El CTT Olot – Gabinet Permar ensopega a casa contra el San Sebastian

Alyassi, Roca i Caymel han estat els jugadors que han format l’equip aquest diumenge en el partit a casa davant el San Sebastian amb un resultat final de 1-5. Una clara derrota contra un equip que compta amb un dels millors jugadors de la categoria de plata del tennis taula estatal. Amb un balanç d’una victòria i una derrota, l’equip garrotxí baixa fins a la vuitena posició. Ara toca preparar el pròxim partit que es jugarà a la localitat lleidatana de Les Borges Blanques el pròxim dissabte.

L’equip de PDM, en aquesta ocasió, ha esta l’únic en aconseguir una victòria aquesta jornada. Ha estat a la pista del TT Cassà pel resultat de 1-5. Puigmal, Bahí i Dot han imposat la seva superioritat davant un equip novell a la categoria.

A TDM tampoc hi va haver sort i l’equip olotí va ensopegar a casa contra el TT Tramuntana de Figueres per un ajustat 3-4. L’encontre es va decidir en uns dobles bastant igualats i la sort va caure, finalment, a la banda de l’equip visitant. Coba, Pons i Nogué van mostrar un bon nivell de joc i l’equip va agafant forma i ritme per afrontar els pròxims encontres.

A les categories provincials les dues derrotes es van consumar a l’Escala en el cas de la categoria de Preferent i a Bàscara en el de Segona. En el primer, Toledo, Singh i Roman van encaixar la derrota amb el resultat de 4-2 a favor dels locals en un encontre on la victòria no va ser gaire lluny. En l’altre partit, Casals, Admetlla i Rodés van ensopegar també per 4-2.

Feu un comentari