No es podia començar millor! L’equip de PDM aconsegueix les dues primeres victòries

S’ha fet llarga l’espera, però aquest cap de setmana un dels equips del Club Tennis Taula Olot ha començat la competició de lliga. Ha estat en mode de concentració i ha disputat un total de dos encontres. El resultat no ha pogut ser millor ja que l’equip garrotxí ha aconseguit les dues victòries amb els resultats de 6-0 i 5-1.

El primer encontre ha estat davant el TT Tramuntana, club amfitrió d’aquesta primera jornada, on els olotins només han cedit un punt dels sis totals. Roca, mostrant un nivell excel·lent, ha aconseguit la victòria en els seus dos partits. L’alineació l’han completat Gallego (1) i Puigmal (2).

En el segon encontre, els olotins no han cedit ni un sol punt i han vençut al Lluïsos de Gràcia per un rotund 6-0. L’alineació en aquest cas ha estat encapçalada per Gallego i completada Roca i Puigmal.

El cap de setmana vinent també començaran les altres lligues amb representació olotina: la divisió d’honor, la tercera nacional i la preferent provincial, totes elles amb el mateix format de concentració. Molta sort en aquest inici de lligues!

Feu un comentari