Nova jornada de tennis taula on el CTT Olot – Gabinet Permar de la segona màxima categoria estatal ha guanyat el primer partit de l’eliminatòria que decidirà el cinquè i el sisè classificat del grup segon. Ha estat a la pista del CAI Santiago de Saragossa amb un resultat de 2 a 4 i la tripleta formada per Bahí(1), Pinho(2) i Caymel(1).
L’equip de la Primera Divisió Masculina també ha aconseguit la victòria a la pista del CTT La Bisbal per 1 a 5 i és només a un pas d’aconseguir la permanència a la categoria. L’alineació encarregada d’aconseguir el triomf ha estat Dot(1), Roca(2) i Gallego(2).
A Segona Divisió, treballadíssima victòria a casa davant el Falcons de Sabadell per un ajustat 4 a 3 que es va haver de decidir al partit de dobles. La jove alineació del CTT Olot ha estat formada per Arashbir Singh, Puigmal(2,5) i Flores(1,5).
Pel que fa a la lliga provincial, el CTT Olot de Primera ha cedit dos punts més a la pista del CTT Palafrugell per 4 a 2 i no pot badar si vol aconseguir l’ascens a Preferent Provincial. Bravo(1), Arbusà(1) i Akashdeep Singh ho han lluitat fins al final, però el triomf es va quedar al Baix Empordà.

Els equips de Primera i Segona Provincial cauen derrotats
Nova de jornada de lligues provincials on els equips del CTT Olot no han pogut aconseguir la victòria davant el líder a casa, en el cas de l’equip de primera i a la pista del tercer classificat, en el cas del de segona. Pel que fa a Primera, la tripleta formada per Arbusà, Bravo i Akashdeep Singh es va veure superada pels experimentats jugadors visitants del CTT Torroella i la derrota va ser clara amb un resultat en contra de 0 a 6. A segona, el resultat va ser de 5 a 1 davant el TT Tramuntana “A” amb l’alineació formada per Sahil Singh, Gerard Moliné(1) i Nico Moliné.