El CTT Olot Gabinet Permar es desmarca dels perseguidors

L’equip de DH ha aconseguit aquest cap de setmana una nova victòria contra el tercer classificat que, juntament amb la derrota que ha encaixat el CAI Santiago, equip situat a la segona posició actualment, fa que el CTT Olot Gabinet Permar ja tingui dues victòries de marge respecte el seu perseguidor més pròxim. El triomf olotí ha tingut lloc a la pista del Sosmatic Badalona i l’encontre ha acabat amb un resultat d’1 a 5 amb l’alineació formada per Marc Caymel (2), Diogo Pinho (2) i Arnau Pons (1). Així doncs, una vegada acabada la primera volta, el CTT Olot Gabinet Permar és més líder que mai i no jugarà fins d’aquí dues setmanes davant el Centre Natació Mataró.

Males notícies per l’equip de la Primera Divisió Masculina que ha encaixat una nova derrota que li ha fet perdre el liderat. El CETT Esparraguera, tercer classificat actual, ha estat l’encarregat d’amargar el cap de setmana al CTT Olot EIO en derrotar-lo a la seva pista per un ajustat 3 a 4. La mala fortuna s’ha apoderat de l’equip garrotxí, el qual ha deixat escapar tres enfrontaments per 3 a 2 a favor de l’equip baixllobregatí que en tot moment no ha deixat de lluitar per endur-se la victòria. Finalment, en el partit de dobles, el CTT Olot ha cedit per 3 onzes a 0. L’alineació en aquest cas ha estat Òscar Gallego (2), Arnau Roca i Jordi Dot (1).

A la Segona Divisió Masculina, el CTT Olot Transports Escapa s’ha desplaçat fins a la pista del CPP Igualada i n’ha tret una victòria per 2 a 4. Sergi Bahí (2), Oriol Puigmal (1) i Ferran Paredes (1) han estat els encarregats d’aconseguir la tercera victòria consecutiva de l’equip que el situa en el tercer lloc de la classificació, empatats amb els equips des de la segona fins a la cinquena posició.

Finalment, l’equip de tercera, el CTT Olot Faibo, no ha pogut fer res a la pista del líder de la categoria, el TT Tramuntana. Amb aquesta derrota es talla la bona ratxa de victòries que duia l’equip, que encara es manté en la part alta de la taula classificatòria. En aquest cas, els jugadors que s’han desplaçat a la capital de l’Alt Empordà han estat Ferran Arbusà, Edu Coba i Roman Natyna (1).

12 participants olotins a la quarta fase de l’Open Girona

En el nivell A, Oriol Juvinyà ha arribat fins a les semifinals de l’eliminatòria principal després de quedar primer de grup i Miquel Berbel no ha pogut passar de la fase de grups. Tot i això, Berbel ha quedat campió del quadre de consolació, que agrupava als tercers i quarts classificats de la fase de grups.

En el nivell B, Ferran Segundo, Narcís Planas, Sergi Hernández, Julià Vilà i Nico Moliné no han aconseguit passar al quadre principal, però Moliné ha quedat campió del de consolació.

Finalment, en el nivell C, Marc Plasència, Stefan Racolciuc, Roc Morón, Dan Gómez i Aniol Masoliver tampoc no han pogut passar de la fase de grups, però Gómez ha quedat campió del quadre dels tercers i quarts classificats dels respectius grups.

Deixa un comentari